آخرین اخبار

جک روغنی

جک روغنی را به طور معمول در اکثر ماشین ها می توان دید که به عنوان جک اول معروف است ،

  این نوع جک جزو پرقدرت ترین جک ها به شمار می آید . امکان استفاده آسان ، حجم کم و از همه

مهم تر ضریب اعتماد بالا ، این جک را پرطرفدارترین در میان انواع جک نموده است.


عنوان جک اول به این منظور به آن نسبت داده شده که در سفرهای آفرود و سفرهای بلندمدت ،

میزان کارآیی جک روغنی بیشتر از انواع دیگر جک می باشد ولی این به این معنا نیست که نیاز به

جک های دیگر نداریم .بلکه وجود جک هایلیفت و جک بادی بسیار حائز اهمیت بوده.

نکات مهمی در رابطه با جک روغنی


1 در هنگام خرید جک به توناژ خودروی خود دقت نموده و جکی را خریداری کنید که تحمل یک تن بیشتر

از وزن خودروی شما داشته باشد.


2 در هنگام خرید دقت نمایید که سیلندر متحرک آن برای بلند کردن خودروی شما به اندازه ی کافی

بالا بیاید


3 اگر توناژ جک مناسب بود ولی اندازه ی سیلندر بالا برنده ی آن کوتاه بود می توانید از یک کنده

مستحکم و کاملا مسطح استفاده نمایید


4 در مواقع کار گذاشتن جک از پایه ی سر سلندر رگلاژ شونده استفاده نمایید


5 وقتی که کارتان با جک تمام شد پیچ خلاص کن را محکم کنید تا روغن نشت نکند.


6 در مواقعی که به مدت طولانی جک شما بدون استفاده مانده است قبل از سفر حتما آن را تست

نمایید.


7 همیشه یک دستگیره ی اهرمی بلند برای زاپاس به همراه داشته باشید.


8  در هنگام سفر کمی روغن هیدرولیک که در سیلندر جک وجود دارد و مخصوص آن می باشد به همراه

داشته باشید.

9 در صورت خرابی جک آن را نزد نعمیر کار مجرب برده و بعد از تعمیر جک را تست نمایید


10در هنگام پنچرگیری و یا بازبینی خودروی خود در کنار جاده، چه در روز و چه در شب از فلاشر ، مثلث

شب نما و جلیقه فسفری استفاده نمایید .

 

 

 

 

خدمات
کاتالوگ آپشن و اکسسوری
دانلود
کاتالوگ تجهیزات آفرود
دانلود