فورد برانکو نسخه Heritage

جهت مشاهده گالری 4wd کلیک کنید

فورد برانکو Heritage در دو فرم دو و چهار در، با پوشش دو رنگ بدنه و رنگ سفید Oxford در برخی نقاط همچون جلوپنجره و رینگ‌های 17 اینچی، تزئین شده است. لبه گلگیرهای پلاستیکی، عامل دیگری است که برانکو مدل 1966 را به یاد می‌­آورد. سپرهای استیل با روکش پودری که چراغ مه‌شکن را در خود جای داده را هم نباید فراموش کرد.

در برانکو Heritage Limited، رینگ‌های 17 اینچی مشکی براق در زیر بدنه قرار گرفته و نشان‌های Heritage Edition به همراه روکش متفاوت صندلی‌ها، قابل مشاهده است.

فورد برانکو Heritage Edition در 5 رنگ مختلف، پیشرانه 2.3 لیتری اکوبوست توربوشارژ و گیربکس 7 سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک قابل سفارش است. اما در فورد برانکو Heritage Limited، پیشرانه 2.7 لیتری شش سیلندر به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک متصل می­‌شود.

 

فورد برانکو نسخه Heritage

 

با وجود آن‌که ارتباط چندانی میان فورد برانکو اسپرت با برانکو مدل 1966 وجود ندارد، اما خودروساز آمریکایی تصمیم گرفته نسخه خاطره‌­انگیز Heritage Edition را برای این خودرو نیز ارائه دهد، که شامل رنگ سفید برای جلوپنجره، سقف و برخی جزئیات دیگر خواهد بود.

پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بدون تغییر مانده است، اما برخی تغییرات همچون بازنگری در سیستم تعلیق، سامانه افزایش ارتفاع HOSS، تایرهای 29 اینچی چهار فصل، روکش چرمی صندلی‌ها به همراه جزئیات سفید درها، برای فورد برانکو اسپرت Heritage Edition درنظر گرفته شده است. می‌­توان نسخه گران‌تر این خودرو با پیشرانه 2 لیتری اکوبوست را نیز سفارش داد.

 

فورد برانکو نسخه Heritage

 

دیدگاه های کاربران (0)

نظر خود را بنویسید