جیپ گلادیاتور 2023 بهترین در آفرود

جهت مشاهده گالری 4wd کلیک کنید

 

با معرفی گلادیاتور 2023، جیپ به بهترین نحو خواسته‌های صاحبان جیپ رانگلر را که به دنبال لذت و آزادی یک شاسی‌ بلند آفرود با حالت وانت متصل به قسمت‌های عقب آن هستند، برآورده کرده است. جیپ گلادیاتور، همچون Wrangler که بر اساس آن ساخته شده است، از قابلیت جابجایی در قسمت بالایی و درهای جابجایی برخوردار است، با این تفاوت که به حداکثر ظرفیت بکسل 1000 پوندی نیز دست یافته است.

شباهت به برادر رانگلر خود، عملکرد و رفتار سواری گلادیاتور را در مقایسه با پیکاپ‌ های متوسط معمولی مانند هوندا ریج لاین و شورولت کلرادو، مناسب برای استفاده در مسیرهای دشوار آفرود می‌سازد. هر گلادیاتور دارای یک کابین چهار در، یک تخت 5.0 فوتی و یک سیستم چهار چرخ متحرک است. گلادیاتورها به همراه گیربکس شش سرعته دستی و یک پیشرانه توربودیزل اختیاری در دسترس هستند که بهبود مصرف سوخت را تا حد زیادی ایجاد می‌کند. همه این مدل‌ها با قابلیت فتح مسیر همراه هستند و تجربه رانندگی با آنها،لذت بخش است.

 

جیپ آفرودگلادیاتور

 

جیپ گلادیاتور برای سال 2023 تغییرات قابل توجهی ندارد، اما با افزودن بسته نسخه محدود Freedom، تنها یک لمس کمی به مدل گلادیاتور Rx اضافه شده است. این بسته محدود، که با هزینه اضافی 3295 دلار در تریم های Sport S در دسترس است، یک طراحی خارجی با موضوع نظامی را به منظور احترام به سربازان و زنان ایالات متحده ارائه می دهد. این شاخصه شامل سپر جلویی فولادی اختصاصی و لغزنده‌های سنگی بالا است. بسته Capability نیز برای تریم High Altitude در دسترس است و ویژگی‌هایی از قبیل سپر جلویی فولادی با وینچ، لغزنده سنگ فولادی و دوربین جلویی خارج از جاده را شامل می‌شود. در مدل‌های میان‌رده Willys نیز تغییراتی صورت گرفته و ویژگی‌های استانداردی از قبیل ورود بدون کلید و استارت از راه دور اضافه شده است. همچنین، رنگ اسنازبری به یک ظاهر خوشمزه با رنگ زرد فلورسنت با سرعت بالا تغییر یافته است.

جیپ گلادیاتور 2023 با یک موتور 3.6 لیتری V-6 بهره‌مند است که 285 اسب بخار قدرت و 260 پوند-فوت گشتاور تولید می‌کند. این موتور توسط یک جعبه دنده استاندارد شش سرعته دستی یا یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک اختیاری کنترل می‌شود. آزمایش یک مدل Overland با گیربکس اتوماتیک نشان داد که برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت، زمانی حدود 7.2 ثانیه نیاز است، که کمی کندتر از بسیاری از رقبا است. همچنین، گلادیاتور با موتور 3.0 لیتری V-6 دیزلی نیز موجود است که 260 اسب بخار و 442 پوند-فوت گشتاور تولید می‌کند.

در مقایسه با رانگلر معمولی، گلادیاتور 19.4 اینچ اضافی بین چرخ‌های جلو و عقب دارد، که به گفته جیپ، به بهبود سواری و هندلینگ پیکاپ کمک می‌کند. تجربه نشان داده است که درایو گلادیاتور بسیار شبیه Wrangler است. در جاده‌های آسفالتی، فرمان کامیون فاقد دقت است و سواری ممکن است در سطوح ناهموار اذیت کننده باشد، اما این ویژگی‌ها بخشی از فرمولی هستند که گلادیاتور را هم به یک وانت بار قانونی و هم به یک ابزار آماده برای مسیرهای شهری تبدیل کرده‌اند.

 

جیپ آفرودگلادیاتور

 

در داخل جیپ گلادیاتور 2023، یک داشبورد عمودی آماده جذاب از طراحی رانگلر الهام‌گرفته ، که با کنترل‌ های کاربرپسند مجهز شده است. این داشبورد شامل جزئیاتی همچون دکمه استارت ضدآب و ویژگی‌ های راحتی اختیاری از قبیل فرمان گرم‌ کننده و صندلی‌ های جلویی با گرمکن می‌باشد. گلادیاتور بهبود هایی نیز در فضای داخل ارائه کرده است، از جمله افزایش فاصله بین محور های چرخش، که باعث بهبود فضای پای صندلی‌ های عقب نسبت به رانگلر با چهار در می‌شود.

همچنین، گلادیاتور دارای پانل‌ های قابل جداشدن در بدنه و سقف است که به راحتی می‌توان آنها را جدا کرد و یک کابین باز در فضای باز ایجاد کرد. این خودرو همراه با تخت حمل بار پنج فوتی خود، از گزینه‌ های داخلی مبتکرانه و ذخیره‌ سازی فضای بسیاری برخوردار است. کابین آن دارای تعداد زیادی نقطه برای چسباندن گوشی هوشمند و یک محفظه دستی است که زیر صندلی عقب پنهان شده است. همچنین، صندلی‌ها از روش‌ های متعددی برای قرارگیری قابل تنظیم هستند و در صورت نیاز به قفل کردن جهت حفاظت در مسیر‌های افرود هستند.

 

جیپ آفرودگلادیاتور

 

 

 

دیدگاه های کاربران (0)

نظر خود را بنویسید