آپشن های آفرود پاژن پیکاپ

 جهت مشاهده گالری 4wd کلیک کنید 

 

پاژن وانت خودرویی شاسی بلند و آفرود با دو دیفرانسیل است که توسط شرکت خودروسازی مرتب ساخته می شود و در واقع می توان گفت این خودرو کپی ای از لندرور دیفندر ( Land Rover Defender ) بریتانیایی است که به ساخت خودروهای چهار چرخ محرک  مشهور است.

موتور ۶ سیلندر ۳ لیتر میتسوبیشی با قدرت ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر، نکته مثبت پاژن محسوب می‌شود. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۱۱ ثانیه، نهایت سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت و میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در صد کیلومتر، دیگر مشخصات فنی پاژن هستند. در ایران، پاژن توربو دیزل با موتور ۲/۸ لیتر کامینز (مونتاژ چین) و موتور ۲/۴ لیتر نیسان مشابه رونیز نیز وجود دارند.

 

آپشن های آفرود پاژن پیکاپ

 

وجود دکمه‌های کنترل‌کننده تعبیه‌شده بر روی فرمان این خودرو برای کار با سیستم صوتی تنها بخش لوکس خودروی پاژن به‌شمار می‌رود. پاژن به سیستم قفل مرکزی و ضدسرقت، ترمز ABS چهار کانالی و سیستم مکمل EBD مجهز شده است. وجود جعبه‌دنده دستی ۵ سرعته در این خودرو غلبه بر پستی و بلندی‌های ریز و درشت را آسان می‌کند. با توجه به اینکه خودرو پاژن بیشتر با هدف حرکت در مسیرهای ناهموار بیرون شهر طراحی شده است، مصرف سوخت جاده‌ای در این خودرو به ازای پیمودن هر ۱۰۰کیلومتر حدود ۷.۸ لیتر بنزین است که برای یک خودروی بیابان‌گرد مناسب است. باک بنزین این خودرو تا ۸۵ لیتر بنزین را در خود جا می‌دهد که می‌توانید بدون نگرانی در جاده‌ها و مسیرهای ناهموار رانندگی کنید.

 

قیمت مدل‌های مختلف پاژن در بازار، ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است. طبیعتا مدل‌های تقویت‌شده با تجهیزات لوکس و مخصوص آفرود پاژن هم وجود دارند که قیمت این خودرو را تا یک میلیارد تومان افزایش می‌دهند.

 

 

دیدگاه های کاربران (0)

نظر خود را بنویسید